Зайдіть на сторінку договорів та оберіть договір, до якого потрібно створити Акт. Відбудеться перехід на сторінку відповідного договору, де потрібно натиснути на кнопку +АКТ.
Відбувається автоматичний перехід на сторінку створення Акту до договору.
Опис полів форми для створення Акту до договору показано в таблиці.
№ п/п | Найменування | Обов'язковість | Опис |
1 | Акт № | Так | Номер акту |
2 | Від | Так | Дата акту |
3 | Контрагенти | Так | Інформація про виконавців акту (за замовчуванням відповідає списку виконавців у договорі, доступне для редагування) |
4 | Специфікація до акту | Ні | Найменування товару/роботи послуги, код за Державним класифікатором продукції та послуг (за наявності), код за Єдиним закупівельним словником (за наявності), одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю* |
5 | Вартість послуг | Так | Сума акту, з ПДВ/без ПДВ |
6 | Валюта | Так | Валюта акту |
7 | Еквівалент | Так | Заповнюється у випадку валюти відмінної від гривні (у грн.коп.) |
*Заповнюється у випадку змін та/або доповнення зазначених параметрів
За потреби, для редагування інформації контрагента натисніть на кнопку редагування (сірий олівець)
УВАГА! Для коректного створення додаткової угоди потрібно внести хоча б одного контрагента!
Відбудеться автоматичний перехід на сторінку інформації контрагента.
Опис полів форми інформації про контрагента:
№ п/п | Найменування | Обов'язковість | Опис |
1 | Тип контрагента | Так | Прапорець Юр.особа/Фіз.особа-підприємець/Фіз.особа |
2 | Виконавець | Так | Найменування виконавця |
3 | Ідентифікатор | Так | Код ЄДРПОУ/ІНН виконавця |
4 | Місцезнаходження | ||
4.1 | Країна | Так | Краіна |
4.2 | Область | Так | Область, де зареєстрований виконавець |
4.3 | Район | Ні | Район, де зареєстрований виконавець |
4.4 | Населений пункт | Так | Населений пункт, де зареєстрований виконавець |
4.5 | Район міста | Ні | Район міста, де зареєстрований виконавець |
4.6 | Вулиця | Так | Вулиця, де зареєстрований виконавець |
4.7 | Будинок | Так | Будинок, де зареєстрований виконавець |
4.8 | Корпус | Ні | Корпус, де зареєстрований виконавець |
4.9 | Офііс/кв. | Ні | Офіс/квартиру, де зареєстрований виконавець |
5 | Керівник (виконавець) | ||
5.1 | Прізвище | Так | Прізвище керівника виконавця |
5.2 | Ім’я | Так | Ім’я керівника виконавця |
5.3 | По-батькові | Так | По-батькові керівника виконавця |
Внесення специфікації про найменування товару/роботи послуги, одиниць виміру, кількості, ціни за одиницю здійснюється на формі акту вручну або через csv-файл.
Можливо ввести інформацію вручну з допомогою кнопки ДОДАТИ.
Також є можливість скопіювати специфікацію з батьківського договору. Для цього натисніть кнопку КОПІЯ.
Опис полів форми для додавання специфікації:
№ п/п | Найменування | Обов'язковість | Опис |
1 | Найменування товару/роботи/послуги | Так | Відповідна назва товару/роботи/послуги Заборонені символи: " \ < > |
2 | ДК 016:2010 (ДКПП) | Ні | код за Державним класифікатором продукції та послуг |
3 | ДК 021:2015 (ЄЗС) | Ні | код за Єдиним закупівельним словником |
4 | Одиниця виміру | Так | Вказується одиниця виміру товару/роботи/послуги Заборонені символи: " \ < > |
5 | Кількість | Так | Вказується кількість товарів/робіт/послуг |
6 | Ціна за одиницю | Так | Ціна за одиницю товару (формат: два знаки після крапки) |
Для завантаження зразку файлу по відшкодуванню ліків натисніть Завантажити.
Для завнтаження зразку файлу по відшкодуванню на препарати інсуліну натисніть Завантажити.
Для завантаження шаблону файлу для заповнення специфікації натисніть на значок завантаження.
Завантажений файл можливо відкрити в MS Excel та заповнити данні в розрізі найменувань (товарів, робіт та послуг), державних класифікаторів, кількості (товарів, робіт та послуг), ціни за одиницю та розмірності.
Далі цей файл зберігається в форматі *.csv
- меню Файл -> Зберегти як;
- вкажіть назву файлу;
в полі «Тип файлу» вибрати «CSV (Текст, розділений комами)». Файл можна відкрити тільки в MS Office. Кодування Windows Cyrillic 1251. Розподільник ";".
Коректно заповнений та правильно збережений файл завантажується на Портал за допомогою кнопки ВИБРАТИ.
Після заповнення всіх обов’язкових полів натисніть на кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ, відбудеться перехід на сторінку відображення створених актів до договору.
На порталі реалізована можливість пакетного (багаточисельного) завантаження Актів до договору.
На сторінці договорів підприємства в службовому кабінеті натисніть кнопку ЗАВАНТАЖИТИ та перейдіть до завантаження актів.
На сторінці «Завантаження актів» завантажується шаблон *.csv файлу.
Під час завантаження файлу на портал аналізуються поля 1, 2, 4, 5 і 6 (номер договору, дата укладення, ЄДРПОУ контрагента, номер акта і дата акта). Якщо на порталі і в завантаженнях вже є запис з такими полями, то даний запис пропускається (не завантажується на портал) . Підсумком є завантаження на портал актів до відповідних договорів з відповідними полями і видача звіту про завантаження.
1 | № договору |
2 | Дата укладання договору |
3 | Контрагент (назва) |
4 | Код ЄДРПОУ (контрагента) |
5 | № Акту/накладної |
6 | Дата акту/накладної |
7 | Вартість послуг (сума акту) |
8 | Вартість з ПДВ (так/ні) |
Збережений акт можна: редагувати, підписати, видалити.
Підписаний акт до договору можна: редагувати, підписати. При цьому попередньо підписаний акт до договору зберігається як попередня версія до відредагованого акту.