Даний звіт реалізовано на виконання п.2 ч.1 ст.3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (далі – Закон). Відповідно, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюдненню підлягає обсяг платежів за договорами за звітний період - у розрізі товарів, робіт і послуг.
Інформація зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.3 Закону під підприємствами розуміється, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов’язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їхні дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об’єднання таких підприємств.
Внесення звіту вручну (заповнення полів з клавіатури)
Внесення звіту здійснюється на Порталі в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ користувача в розділі ЗВІТИ.
Зайдіть в розділ ЗВІТИ в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу:
Оберіть період звітності та натисніть кнопку +ЗВІТ:
Оберіть відповідний тип звіту “Обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг (ДП/КП)”:
В шапці звіту заповніть поле «КВЕД» (основний) відповідно до чинного Класифікатора видів економічної діяльності (Наприклад: 35.30):
Решта полів заповнені автоматично відповідно до інформації, що введена в розділі ПРОФІЛЬ у СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу.
Поле звіту складається з трьох розділів:
І. ТОВАРИ
ІІ. РОБОТИ
ІІІ. ПОСЛУГИ
Всі поля є обов’язковими для заповнення!
Рядок “Усього за розділом І (ТОВАРИ)”, “Усього за розділом ІІ (РОБОТИ)”, “Усього за розділом ІІІ (ПОСЛУГИ)” та “Разом (розділ І+розділ ІІ+розділ ІІІ” не заповнюються, а є сумою по полю Обсяг платежів, грн. для кожного розділу автоматично.
Для видалення зайвого (пустого) рядка скористайтеся кнопкою .
Для додавання нового рядка скористайтеся кнопкою .
Після внесення всіх даних звіту натисніть кнопку .
Збережений звіт можна: підписати , редагувати , видалити .
Підписаний звіт можна: редагувати При цьому ведеться протокол змін внесених у підписаний звіт.
Завантаження звіту через csv-файл
Завантаження звіту здійснюється на Порталі в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ користувача в розділі ЗВІТИ.
Зайдіть в розділ ЗВІТИ в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу:
Оберіть період звітності та натисніть кнопку +ЗВІТ:
Оберіть відповідний тип звіту “Обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг (ДП/КП)”:
Натисніть кнопку +ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ:
Вивантажте на ваш ПК шаблон csv-файлу, який потрібно заповнити відповідною інформацією і завантажити на Портал:
Заповніть csv-файл відповідною інформацією (сірим відмічені комірки, що не підлягають редагуванню, лише додайте потрібну кількість рядків до відповідного розділу):
Після внесення даних, збережіть csv-файл, здійснивши наступні кроки:
меню Файл - > Зберегти як - > Тип файлу «CSV (Текст, розділений комами)» - > Зберегти
Збережений файл, з внесеними даними завантажте на Портал:
Щоб проглянути результат завантаження звіту, скористайтеся посиланням вгорі
Завантажений звіт можна: підписати , редагувати , видалити .
Підписаний звіт можна: редагувати При цьому ведеться протокол змін внесених у підписаний звіт.
Опис полів звіту:
№ п/п | Найменування | Обов'яз-ть | Формат даних | Опис |
1 | Договір № | Так | Текстове (до 30 символів) | Вноситься № заключеного у звітному періоді договору на постачання товару, роботи чи послуги, або договору, який був укладений у попередній звітний період, дію якого пролонговано, або за ним наступили терміни платежу у даному звітному періоді |
2 | від | Так | Дата у форматі ДД.ММ.РРРР | Вноситься дата договору |
3 | ЄДРПОУ контрагента* | Так | Числове (від 6 до 12 символів) | Ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової карти платника податків фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця (за згодою) |
4 | Назва контрагента | Так | Текстове (до 120 символів) | Назва юридичної особи відповідно до реєстраційних даних або прізвище, ім’я по-батькові фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця |
5 | Предмет договору | Так | Текстове (до 256 символів) | Вноситься текстове формулювання предмету договору |
6 | Код CPV (розділ)** | Так | Вибір з випадаючого списку | Вказується код CPV довідника, що відповідає предмету договору (за наявності***) |
7 | Обсяг платежів, грн. | Так | Числове, два знаки після крапки | Вноситься сума по всіх платежах, що були здійснені за звітний період (рік) по даному договору |
* - у випадку укладання багатостороннього договору вноситься ЄДРПОУ контрагента-одержувача платежу; у випадку укладання валютного договору сума платежу вноситься в гривнях.
**До Розділу І (ТОВАРИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV:2008
03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
09000000-3 - Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії
14000000-1 - Гірнича продукція, неблагородні метали та супутня продукція
15000000-8 - Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
16000000-5 - Сільськогосподарська техніка
18000000-9 - Одяг, взуття, сумки та аксесуари
19000000-6 - Шкіряні та текстильні, пластмасові та гумові матеріали
22000000-0 - Друкована та супутня продукція
24000000-4 - Хімічна продукція
30000000-9 - Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
31000000-6 - Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування
32000000-3 - Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання
33000000-0 - Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни
34000000-7 - Транспортне обладнання та допоміжне приладдя до нього
35000000-4 - Охоронне, протипожежне, поліцейське та оборонне обладнання
37000000-8 - Музичні інструменти, спортивні товари, ігри, іграшки, ремісничі, художні матеріали та приладдя
38000000-5 - Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)
39000000-2 - Меблі (у тому числі офісні меблі), меблево-декоративні вироби, побутова техніка (крім освітлювального обладнання) та засоби для чищення
41000000-9 - Зібрана дощова та очищена вода
42000000-6 - Промислова техніка
43000000-3 - Гірничодобувне та будівельне обладнання
44000000-0 - Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)
48000000-8 - Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
До Розділу ІІ (РОБОТИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV 2008:
45000000-7 - Будівельні роботи
До Розділу ІІІ (ПОСЛУГИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV:2008:
50000000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування
51000000-9 - Послуги зі встановлення (крім програмного забезпечення)
55000000-0 - Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі
60000000-8 - Транспортні послуги (крім транспортування відходів)
63000000-9 - Додаткові та допоміжні транспортні послуги; послуги туристичних агентств
64000000-6 - Поштові та телекомунікаційні послуги
65000000-3 - Комунальні послуги
66000000-0 - Фінансові та страхові послуги
70000000-1 - Послуги у сфері нерухомості
71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
72000000-5 - Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
73000000-2 - Послуги у сфері НДДКР та пов’язані консультаційні послуги
75000000-6 - Адміністративні, оборонні послуги та послуги у сфері соціального захисту
76000000-3 - Послуги, пов’язані з нафтогазовою промисловістю
77000000-0 - Послуги у сфері сільського господарства, лісівництва, рослинництва, водного господарства та бджільництва
79000000-4 - Ділові послуги: юридичні, маркетингові, консультаційні, кадрові, поліграфічні та охоронні
80000000-4 - Послуги у сфері освіти та навчання
85000000-9 - Послуги у сфері охорони здоров’я та соціальної допомоги
90000000-7 - Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля
92000000-1 - Послуги у сфері відпочинку, культури та спорту
98000000-3 - Інші громадські, соціальні та особисті послуги
*** Для звітів за 2015 та 2016 роки код CPV довідника, що відповідає предмету договору вказується за наявності. Для звіту за 2017 рік визначення предмету договору за CPV – кодом є обов’язковим.
Приклад заповненого звіту:
Зверніть увагу на типові зауваження під час заповнення полів:
1. Поле "Договір №" - максимальна кількість знаків 30.
2. Поле "ЄДРПОУ контрагента":
2.1. мінімальна кількість знаків 6, максимальна - 12;
2.2. якщо ЄДРПОУ контрагента відсутнє (іноземний контрагент) - вносите NNNNNN;
2.3. якщо контрагентом є фізична особа-підприємець і ви не маєте згоди на оприлюднення ІНН - вносите XXXXXXXXXX.
3. Поле "Назва контрагента" - максимальна кількість знаків 120.
4. Поле "Предмет договору" - максимальна кількість знаків 256.
5. Поле "Код CPV (розділ)":
5.1. при внесенні на Портал вручну - оберіть з випадаючого списку;
5.2. при завантаженні через csv-файл - чітко по інструкції внесіть потрібні дані:
5.2.1. без додаткових пробілів,
5.2.2. без лапок,
5.2.3. чітко дотримуйтесь кількості знаків для кожного коду,
5.2.4. чітко дотримуйтесь відповідності коду до розділу Звіту;
5.3. якщо не можливо визначити розділ CPV коду:
5.3.1. при внесенні на Портал вручну - обираєте з випадаючого списку останню позицію (прочерк),
5.3.2. при завантаженні через csv-файл - проставляєте у відповідному полі один прочерк (без пробілів, без лапок).
6. Поле "Обсяг платежів, грн."
6.1. поле не може бути нульовим;
6.2. формат даних числовий, два знаки після крапки;
6.3. для валютних договорів визначаєте еквівалент у гривні (фактичний платіж з урахуванням курсових різниць);
6.4. при завантаженні через csv-файл - суму за розділами визначаєте і проставляєте самостійно.
7. Всі поля Звіту повинні бути заповнені (якщо не заповнене хоча б одне поле Портал видає помилку "Заповніть всі поля")
8. Некоректне відображення Звіту може бути спричинене (зсув рядків, колонок):
8.1. при внесенні на Портал вручну - через безперервне натискання на кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ (для коректного збереження натисніть на кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ один раз і дайте можливість Порталу перезавантажитись і відповідно зберегти внесені зміни);
8.2. при завантаженні через csv-файл - через недотримання обмежень на кількість знаків (перевищення кількості знаків у будь-якому полі призводить до втрати цієї комірки при завантаженні і відповідно зсуву колонки).
9. Поле "КВЕД" в шапці Звіту - обов'язкове до заповнення.
10. Якщо відсутні договори до певного розділу Звіту:
10.1. при внесенні на Портал вручну - видаліть зайві рядки
10.2. при завантаженні через csv-файл - видаліть з файлу зайві рядки включно з назвою розділу та загальною сумою за таким розділом.