Даний звіт реалізовано на виконання п.2 ч.1 ст.3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (далі – Закон). Відповідно, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюдненню підлягає обсяг платежів за договорами за звітний період - у розрізі товарів, робіт і послуг.
Інформація зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.3 Закону під підприємствами розуміється, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов’язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їхні дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об’єднання таких підприємств.
Внесення звіту вручну (заповнення полів з клавіатури)
Внесення звіту здійснюється на Порталі в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ користувача в розділі ЗВІТИ.
Зайдіть в розділ ЗВІТИ в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу:
Оберіть період звітності та натисніть кнопку +ЗВІТ:
Оберіть відповідний тип звіту “Обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг (ДП/КП)”:
В шапці звіту заповніть поле «КВЕД» (основний) відповідно до чинного Класифікатора видів економічної діяльності (Наприклад: 35.30):
Решта полів заповнені автоматично відповідно до інформації, що введена в розділі ПРОФІЛЬ у СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу.
Поле звіту складається з трьох розділів:
І. ТОВАРИ
ІІ. РОБОТИ
ІІІ. ПОСЛУГИ
Всі поля є обов’язковими для заповнення!
Рядок “Усього за розділом І (ТОВАРИ)”, “Усього за розділом ІІ (РОБОТИ)”, “Усього за розділом ІІІ (ПОСЛУГИ)” та “Разом (розділ І+розділ ІІ+розділ ІІІ” не заповнюються, а є сумою по полю Обсяг платежів, грн. для кожного розділу автоматично.
Для видалення зайвого (пустого) рядка скористайтеся кнопкою
.Для додавання нового рядка скористайтеся кнопкою
.Після внесення всіх даних звіту натисніть кнопку
.Збережений звіт можна: підписати
, редагувати , видалити .Підписаний звіт можна: редагувати При цьому ведеться протокол змін внесених у підписаний звіт.
Завантаження звіту через csv-файл
Завантаження звіту здійснюється на Порталі в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ користувача в розділі ЗВІТИ.
Зайдіть в розділ ЗВІТИ в СЛУЖБОВОМУ КАБІНЕТІ Порталу:
Оберіть період звітності та натисніть кнопку +ЗВІТ:
Оберіть відповідний тип звіту “Обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг (ДП/КП)”:
Натисніть кнопку +ЗАВАНТАЖИТИ ЗВІТ:
Вивантажте на ваш ПК шаблон csv-файлу, який потрібно заповнити відповідною інформацією і завантажити на Портал:
Заповніть csv-файл відповідною інформацією (сірим відмічені комірки, що не підлягають редагуванню, лише додайте потрібну кількість рядків до відповідного розділу):
Після внесення даних, збережіть csv-файл, здійснивши наступні кроки:
меню Файл - > Зберегти як - > Тип файлу «CSV (Текст, розділений комами)» - > Зберегти
Збережений файл, з внесеними даними завантажте на Портал:
Щоб проглянути результат завантаження звіту, скористайтеся посиланням вгорі
Завантажений звіт можна: підписати , редагувати , видалити .
Підписаний звіт можна: редагувати
При цьому ведеться протокол змін внесених у підписаний звіт.Опис полів звіту:
№ п/п | Найменування | Обов'яз-ть | Формат даних | Опис |
1 | Договір № | Так | Текстове (до 30 символів) | Вноситься № заключеного у звітному періоді договору на постачання товару, роботи чи послуги, або договору, який був укладений у попередній звітний період, дію якого пролонговано, або за ним наступили терміни платежу у даному звітному періоді |
2 | від | Так | Дата у форматі ДД.ММ.РРРР | Вноситься дата договору |
3 | ЄДРПОУ контрагента* | Так | Числове (від 6 до 12 символів) | Ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової карти платника податків фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця (за згодою) |
4 | Назва контрагента | Так | Текстове (до 120 символів) | Назва юридичної особи відповідно до реєстраційних даних або прізвище, ім’я по-батькові фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця |
5 | Предмет договору | Так | Текстове (до 256 символів) | Вноситься текстове формулювання предмету договору |
6 | Код CPV (розділ)** | Так | Вибір з випадаючого списку | Вказується код CPV довідника, що відповідає предмету договору (за наявності***) |
7 | Обсяг платежів, грн. | Так | Числове, два знаки після крапки | Вноситься сума по всіх платежах, що були здійснені за звітний період (рік) по даному договору |
* - у випадку укладання багатостороннього договору вноситься ЄДРПОУ контрагента-одержувача платежу; у випадку укладання валютного договору сума платежу вноситься в гривнях.
**До Розділу І (ТОВАРИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV:2008
03000000-1 - Сільськогосподарська, фермерська продукція, продукція рибальства, лісівництва та супутня продукція
09000000-3 - Нафтопродукти, паливо, електроенергія та інші джерела енергії
14000000-1 - Гірнича продукція, неблагородні метали та супутня продукція
15000000-8 - Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
16000000-5 - Сільськогосподарська техніка
18000000-9 - Одяг, взуття, сумки та аксесуари
19000000-6 - Шкіряні та текстильні, пластмасові та гумові матеріали
22000000-0 - Друкована та супутня продукція
24000000-4 - Хімічна продукція
30000000-9 - Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
31000000-6 - Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування
32000000-3 - Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання
33000000-0 - Медичне обладнання, фармацевтична продукція та засоби особистої гігієни
34000000-7 - Транспортне обладнання та допоміжне приладдя до нього
35000000-4 - Охоронне, протипожежне, поліцейське та оборонне обладнання
37000000-8 - Музичні інструменти, спортивні товари, ігри, іграшки, ремісничі, художні матеріали та приладдя
38000000-5 - Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз)
39000000-2 - Меблі (у тому числі офісні меблі), меблево-декоративні вироби, побутова техніка (крім освітлювального обладнання) та засоби для чищення
41000000-9 - Зібрана дощова та очищена вода
42000000-6 - Промислова техніка
43000000-3 - Гірничодобувне та будівельне обладнання
44000000-0 - Конструкції та конструкційні матеріали; допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)
48000000-8 - Пакети програмного забезпечення та інформаційні системи
До Розділу ІІ (РОБОТИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV 2008:
45000000-7 - Будівельні роботи
До Розділу ІІІ (ПОСЛУГИ)
входять ПЛАТЕЖІ за ДОГОВОРАМИ,
де ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ відповідає розділам Єдиного закупівельного словника CPV:2008:
50000000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування
51000000-9 - Послуги зі встановлення (крім програмного забезпечення)
55000000-0 - Готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі
60000000-8 - Транспортні послуги (крім транспортування відходів)
63000000-9 - Додаткові та допоміжні транспортні послуги; послуги туристичних агентств
64000000-6 - Поштові та телекомунікаційні послуги
65000000-3 - Комунальні послуги
66000000-0 - Фінансові та страхові послуги
70000000-1 - Послуги у сфері нерухомості
71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
72000000-5 - Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
73000000-2 - Послуги у сфері НДДКР та пов’язані консультаційні послуги
75000000-6 - Адміністративні, оборонні послуги та послуги у сфері соціального захисту
76000000-3 - Послуги, пов’язані з нафтогазовою промисловістю
77000000-0 - Послуги у сфері сільського господарства, лісівництва, рослинництва, водного господарства та бджільництва
79000000-4 - Ділові послуги: юридичні, маркетингові, консультаційні, кадрові, поліграфічні та охоронні
80000000-4 - Послуги у сфері освіти та навчання
85000000-9 - Послуги у сфері охорони здоров’я та соціальної допомоги
90000000-7 - Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля
92000000-1 - Послуги у сфері відпочинку, культури та спорту
98000000-3 - Інші громадські, соціальні та особисті послуги
*** Для звітів за 2015 та 2016 роки код CPV довідника, що відповідає предмету договору вказується за наявності. Для звіту за 2017 рік визначення предмету договору за CPV – кодом є обов’язковим.
Приклад заповненого звіту:
Зверніть увагу на типові зауваження під час заповнення полів:
1. Поле "Договір №" - максимальна кількість знаків 30.
2. Поле "ЄДРПОУ контрагента":
2.1. мінімальна кількість знаків 6, максимальна - 12;
2.2. якщо ЄДРПОУ контрагента відсутнє (іноземний контрагент) - вносите NNNNNN;
2.3. якщо контрагентом є фізична особа-підприємець і ви не маєте згоди на оприлюднення ІНН - вносите XXXXXXXXXX.
3. Поле "Назва контрагента" - максимальна кількість знаків 120.
4. Поле "Предмет договору" - максимальна кількість знаків 256.
5. Поле "Код CPV (розділ)":
5.1. при внесенні на Портал вручну - оберіть з випадаючого списку;
5.2. при завантаженні через csv-файл - чітко по інструкції внесіть потрібні дані:
5.2.1. без додаткових пробілів,
5.2.2. без лапок,
5.2.3. чітко дотримуйтесь кількості знаків для кожного коду,
5.2.4. чітко дотримуйтесь відповідності коду до розділу Звіту;
5.3. якщо не можливо визначити розділ CPV коду:
5.3.1. при внесенні на Портал вручну - обираєте з випадаючого списку останню позицію (прочерк),
5.3.2. при завантаженні через csv-файл - проставляєте у відповідному полі один прочерк (без пробілів, без лапок).
6. Поле "Обсяг платежів, грн."
6.1. поле не може бути нульовим;
6.2. формат даних числовий, два знаки після крапки;
6.3. для валютних договорів визначаєте еквівалент у гривні (фактичний платіж з урахуванням курсових різниць);
6.4. при завантаженні через csv-файл - суму за розділами визначаєте і проставляєте самостійно.
7. Всі поля Звіту повинні бути заповнені (якщо не заповнене хоча б одне поле Портал видає помилку "Заповніть всі поля")
8. Некоректне відображення Звіту може бути спричинене (зсув рядків, колонок):
8.1. при внесенні на Портал вручну - через безперервне натискання на кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ (для коректного збереження натисніть на кнопку ЗБЕРЕГТИ ЗМІНИ один раз і дайте можливість Порталу перезавантажитись і відповідно зберегти внесені зміни);
8.2. при завантаженні через csv-файл - через недотримання обмежень на кількість знаків (перевищення кількості знаків у будь-якому полі призводить до втрати цієї комірки при завантаженні і відповідно зсуву колонки).
9. Поле "КВЕД" в шапці Звіту - обов'язкове до заповнення.
10. Якщо відсутні договори до певного розділу Звіту:
10.1. при внесенні на Портал вручну - видаліть зайві рядки
10.2. при завантаженні через csv-файл - видаліть з файлу зайві рядки включно з назвою розділу та загальною сумою за таким розділом.