Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata



ПИТАННЯ

ВІДПОВІДЬ

Нормативні документи, які регламентують діяльність порталу "Spending" (https://spending.gov.ua)

- Закон України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів";
- постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2015 року №694 "Про затвердження Порядку адміністрування єдиного веб-поталу використння публічних коштів";
- постанова Кабінету Міністрів України від 14.09.2015 року №676 "Про затвердження Порядку оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформації про платіжні трансакції на єдиному казначейському рахунку";
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.09.2015 року №911-р "Деякі питання створення і функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів";
- наказ Міністерства фінансів України від 22.06.2018 року №575 "Про затвердження Порядку реєстрації суб’єктів надання інформації про використання публічних коштів, форм та форматів даних для оприлюднення такої інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів";
- наказ Міністерства фінансів України від 24.01.2012 року №44 "Про затвердження Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування".

Хто має оприлюднювати інформацію

Розпорядники та одержувачі коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органи Пенсійного фонду, підприємства (суб’єкти господарювання державної і комунальної власності), а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати інформацію про використання коштів на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (частина 1 статті 2 Закону України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів").

Строки оприлюднення інформації

- розпорядники та одержувачі коштів - щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу (пункт 1 частини 1 статті 3 Закону України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів");
- підприємства (суб’єкти господарювання державної і комунальної власності) - щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком (пункт 2 частини 1 статті 3 Закону України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів");
- фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування, органи Пенсійного фонду - щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу (пункт 3 частини 1 статті 3 Закону України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів").



Порядок реєстрації та оприлюднення інформації на порталі

Для реєстрації та оприлюднення інформації на порталі необхідно мати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий на посадову особу установи.
Щоб дізнатись більше, перейдіть в розділ "Службовий кабінет".

Кількість кабінетів, що може бути створена

Для одного ЄДРПОУ може бути створено лише один службовий кабінет.

Логін і пароль для службового кабінету

Логін – це код ЄДРПОУ.
Пароль – задається самостійно під час реєстрації.

Змінити пароль

Для зміни паролю необхідно відкрити сторінку входу в службовий кабінет та перейти за посиланням "Зміна паролю".

Кваліфікований електронний підпис (КЕП): отримано новий

В разі отримання нового кваліфікованого електронного підпису (КЕП), в зв’язку з закінченням строку дії попереднього або з інших підстав, немає потреби окремої "реєстрації" чи "оновлення" ключа на порталі.



Хто може підписувати інформацію для оприлюднення на порталі

Підписувати інформацію на порталі може уповноважена керівником установи особа.
Відповідальність за оприлюднення на порталі інформації несе керівник установи (частина 1 статті 4 Закону України від 11.02.2015 року №183-VIII "Про відкритість використання публічних коштів").

Яка інформація вважається оприлюдненою

Інформація ввжається оприлюдненою тільки після її підписання на порталі, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). В цьому разі, іконка печатки біля документу стане зеленою.
Якщо іконка печатки біля документу сірого кольору, то такий документ вважається не оприлюдненим на порталі.
Оприлюднена інформація також буде відображена в публічному кабінеті.

Як оновити інформацію про установу (змінився директор, назва, адреса тощо)

Щоб оновити інформацію про установу, необхідно зайти в службовий кабінет, перейти на вкладку "Профіль" та відредагувати необхідні поля.
Для збереження внесених змін у профіль установи, потрібно їх підтвердити, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) - кнопка "Підписати" внизу сторінки.

Як відредагувати оприлюднену на порталі інформацію

Щоб внести зміни в оприлюднену на порталі інформацію (підписану), необхідно зайти в службовий кабінет, перейти у відповідний розділ ("Договори", "Звіти") та клікнути на іконку олівця, навпроти документу, який потребує редагування.
Для збереження внесених змін у документ, потрібно їх підтвердити, шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) - кнопка "Підписати" внизу сторінки.
Документ, що був відредагований, позначеється іконкою жовтого кольору при переході за якою можливо переглянутипопередні версії документу.
Відредагована інформація, в тому числі поперідні версії документу, також будуть відображені в публічному кабінеті.



Помилка при вході в службовий кабінет

Способи вирішення:
- переконатись, що обрано правильну розкладку клавіатури;
- переконатись, що режим "Caps Lock" вимкнуто;
- очистити кеш браузера і видалити файли cookie;
- використати інший браузер;
- використати інший комп’ютер;
- змінити пароль (див. питання вище);
- оформити звернення.

Помилка під час підписання

Способи вирішення:
- переконатись, що обрано правильну розкладку клавіатури;
- переконатись, що режим "Caps Lock" вимкнуто;
- переконатись, що обрано правильний АЦСК, тип та назву носія;
- очистити кеш браузера і видалити файли cookie;
- використати інший браузер;
- використати інший комп’ютер;
- перевірити підпис (за результатом перевірки, надіслати файл "Протокол створення і перевірки кваліфікованого підпису").

Помилка під час імпорту звітності з ДКСУ

Єдиний варіант правильного експорту звітних форм з АС "Є-Звітність" для подальшого оприлюднення на порталі, описано в інструкції ДКСУ.
Порядок завантаження звітності на портал наведено в підрозділі "Імпорт" розділу "Звіти".






  • No labels