ПИТАННЯ

ВІДПОВІДЬ

Хто має реєструватися на порталі «Є-дата»

Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 р. № 183-VIII розпорядники та одержувачі коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим і місцевих бюджетів, органи Пенсійного фонду, підприємства (суб"єкти господарювання державної і комунальної власності), а також фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування зобов’язані оприлюднювати) інформацію про використання коштів на єдиному веб-порталі використання публічних коштів (http://spending.gov.ua )

Починаючи з якого періоду та протягом якого часу потрібно звітувати на порталі

- розпорядники \ одержувачі коштів мають звітувати про використані кошти щоквартально починаючи з ІІІ кварталу 2015 року – протягом 35 днів після закінчення звітного періоду

- ДП/КП за кошти від господарської діяльності – щорічно – протягом 30 днів після закінчення звітного періоду (протягом січня)

Що потрібно мати для реєстрації на порталі

Для того, щоб зареєструватись на порталі Вам потрібно мати ключ електронно-цифрового підпису (ЕЦП) виданий одним з підтримуваних АЦСК. Зверніть увагу ЕЦП має бути прив"язаний до ЄДРПОУ організації, тобто має бути виданий на посадову а не на фізичну особу.

 

Які ключі ЕЦП підходять для реєстрації на порталі

Наразі на порталі підтримуються ЕЦП 16-ти найпоширеніших АЦСК і їхній перелік розширюється.

 

Безкоштовні ключі можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) 
http://www.acskidd.gov.ua

т. (044) 284-00-10)

 

Ключі АЦСК "Україна" раніше потрібно було конвертувати у формат key6.dat, де взятии конвертер

Для використанні на Порталі ключі АЦСК "Україна", отримані в 2017 році, більше НЕ ПОТРІБНО конвертувати. Тепер можна скористатися неконвертованим ключем – у форматі .zs2

У разі виявлення помилок з ключами «Україна» звертайтесь за телефоном (044) 206-72-30 (31))

 

Чи може один розпорядник бюджетних коштів зареєструвати декілька «службових кабінетів»?

Ні, не може. Для одного ЄДРПОУ може бути створено лише один службовий кабінет.

Закінчився строк дії ЕЦП, виготовили нові, наші дії?

Просто продовжуєте користуватися як і попередніми, немає потреби окремої "реєстрації" чи "оновлення" ключа на порталі.

В окремих випадках може знадобитися очистити кеш браузера.

Що є логіном і паролем для службового кабінету

Логін – це код ЄДРПОУ, Пароль – ви прописуєте під час реєстрації профілю користувача кабінету

Виникла "помилка авторизації"

Перевірте, будь ласка, розкладку клавіатури - має бути англійська, а також перевірте щоб не була натиснена клавіша CapsLock.

Якщо не допомогло, очистьте кеш браузера ( видаліть файли cookie) і знову спробуйте увійти, вводячи логін і пароль вручну.

Якщо не допомогло, скористайтеся функцією "зміна паролю", яка знаходиться поруч з кнопкою "реєстрація".

 

Забули пароль

Cкористайтеся, будь ласка,  функцією "зміна паролю", яка знаходиться поруч з кнопкою "реєстрація".

 

Хто може підписувати інформацію для оприлюднення на порталі

Підписувати інформацію на порталі може уповноважена особа керівником установи. Відповідальність за оприлюднену інформацію несе персонально керівник установи відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів»

Як зрозуміти що інформацію оприлюднено на Порталі

Після того як її підписано ключем ЕЦПі позначка печатки біля документу стала зеленою – інформацію оприлюднено.

Також Ви можете подивитися як відображається службовий кабінет ззовні, при вході на Портал перейшовши за посиланням "ПОШУК ЗА РОЗПОРЯДНИКАМИ"

Як змінити дані в службовому кабінеті (змінився директор, назва, адреса і т.ін.)

У разі потреби зміни даних у Профілі потрібно ввести нові дані і для збереження змін перепідписати внизу сторінки.

 

Чи можна вносити зміни у підписані на Порталі документи

так можна вносити зміни у підписану інформацію (у розділі “Договори”, «Звіти») за допомогю функції "редагувати"(піктограма олівця) – після чого обов"язково перепідписати. Зверніть увагу – після редагування документу активується позначка "Версії"- де можна буде переглянути попередні версії документів

Звіт не зберігається

Перш за все працюючи зі звітами радимо спочатку заповнити і зберегти шапку звіту. Заповнюємо ВСІ поля в шапці, якщо є поля які не заповнюються проставляємо 4 прочерки (----).

Суми з копійками вводимо через крапку.

Вводячи документи радимо зберігатися кожні 10-15 хвилин.

 

Не можу зберегти звіт по відрядженнях, викидає на пусту сторінку

Всі поля повинні бути заповнені: або значеннями, або нулями